huluhub.com
ankara escort
pendik escort
pendik escort
antalya escort
kadikoy escort
deneme bonusu veren siteler
bonus veren siteler
bedava bahis
www.shirl.club
Kayseri escort
Login
Repository
Sections
Timeline
Credits
Questionnaire
Terms
Search
Comments
Questionnaire
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
Α
Πώς ενημερωθήκατε για τον κόμβο;
Έχετε χρησιμοποιήσει έντυπο εκπαιδευτικό υλικό του Τμήματος Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων και Επικοινωνίας; Αν ναι ποιο;
Έχετε παρακολουθήσει κάποιο από τα εκπαιδευτικά προγράμματα ή δράσεις που οργανώνονται από το Τμήμα Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων και Επικοινωνίας; Αν ναι ποιο;
Θα είχατε κάτι να προτείνετε για την αποτελεσματικότερη προβολή του κόμβου στο διαδίκτυο;
Έχετε επισκεφθεί άλλους κόμβους με εκπαιδευτικό υλικό;
Β
Πόσο ελκυστικό θεωρείτε για τον επισκέπτη το περιβάλλον του κόμβου με άριστα το 5;
1
2
3
4
5
Αξιολογήστε την ευχρηστία του κόμβου
1
2
3
4
5
Αξιολογήστε την προσβασιμότητα του περιεχομένου του κόμβου από μαθητές
1
2
3
4
5
Αξιολογήστε την προσβασιμότητα του περιεχομένου του κόμβου από ΑΜΕΑ
1
2
3
4
5
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
Αντιμετωπίσατε κάποιες δυσκολίες στη χρήση του κόμβου (π.χ. πλοήγηση/ φόρτωση σελίδων ή εικόνων/ άνοιγμα συνημμένων αρχείων κ.λπ.)
Ποια είναι η γνώμη σας για τους πλοηγούς του κόμβου; Θεωρείτε ότι διευκολύνουν την πλοήγηση στις επιμέρους ενότητες;
Γ
Πώς θα αξιολογούσατε τη συνολική εμπειρία της επίσκεψης στον κόμβο με άριστα το 5;
1
2
3
4
5
Θεωρείτε ότι το περιεχόμενο του κόμβου μπορεί να ανταποκριθεί σε ποικίλα ενδιαφέροντα των επισκεπτών και να προωθήσει διάφορα είδη μάθησης;
1
2
3
4
5
Πόσο θεωρείτε ότι η επιλογή των συγκεκριμένων θεματικών ενοτήτων ανταποκρίνεται στις ανάγκες των εκπαιδευτικών και των μαθητών στο πλαίσιο της σχολικής εκπαίδευσης;
1
2
3
4
5
Θεωρείτε ότι το περιεχόμενο και ο σχεδιασμός του κόμβου παρέχουν κίνητρα στους μαθητές για να τον αξιοποιήσουν;
Με ποιους από τους παρακάτω τρόπους έχετε αξιοποιήσει το υλικό του κόμβου στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής διαδικασίας;
προσωπική μελέτη/ σχεδιασμός μαθήματος
αξιοποίηση φωτογραφικού υλικού φωτοθήκης
αξιοποίηση προτάσεων επίσκεψης σε αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία
αξιοποίηση εκτυπώσιμων οδηγών περιήγησης σε αρχαιολογικούς χώρους
αξιοποίηση εκτυπώσιμων προτεινόμενων δραστηριοτήτων
αξιοποίηση πληροφοριακών ψηφιακών εντύπων (pdf)
αξιοποίηση επιπλέον υποστηρικτικού υλικού (π.χ. στόχοι δραστηριοτήτων, σύνδεση με τη σχολική ύλη κ.λπ.)
Αξιοποίηση διαδραστικών εφαρμογών/παιχνιδιών
περιήγηση στον κόμβο μαζί με τους μαθητές στο σχολείο
αναζήτηση εκπαιδευτικού υλικού μέσω της μηχανής αναζήτησης
Άλλο
Με ποιον άλλο τρόπο έχετε αξιοποιήσει το υλικό του κόμβου στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής διαδικασίας;
Δ
Αξιολογήστε το περιεχόμενο του κόμβου με άριστα το 5
Πληροφοριακά κείμενα
1
2
3
4
5
Φωτογραφικό υλικό
1
2
3
4
5
Εικονογράφηση - σχέδια
1
2
3
4
5
Διαδραστικές εφαρμογές/παιχνίδια
1
2
3
4
5
Προτεινόμενες δραστηριότητες (φύλλα εργασίας)
1
2
3
4
5
Χρονολόγιο
1
2
3
4
5
Υποστηρικτικό υλικό για τον εκπαιδευτικό
1
2
3
4
5
Παρατηρήσεις
Έχετε προτάσεις βελτίωσης;
Ε
Παρακαλώ συμπληρώστε
Σχολείο
Email επικοινωνίας του σχολείου
Ειδικότητα
Όνομα
Submit
Cancel